pancaran tenaga rohani


a contribute to guruku, ustaz suhaimi bin nawi, kemaman, trengganu.

Pertemuan kaeadah pancaran tenaga rohani.. Gabungan kekuatan minda dan doa menghasilkan aura pancaran dan penyerapan tenaga yang di luar batas fikiran logik mampu merawat penyakit gangguan makhluk halus dan sebarang sakit jasad manusia.

Bermula segala penyakit apabila tenaga keroahanian dalam manusia lemah. Ini yang menyebabkan ketahanan semulajadi ciptaan Allah pada manusia akan menjadi lemah dan menuju kehancuran. Kelemahan ini berpunca dari amalan manusia sendiri hasil dari sifat-sifat negatif manusia. Amalan buruk, kemaksiatan, hasad dengki, pendendam, riak, takabur dan keingkaran pada perintah-perintah Allah..
. Tenaga kezulmatan telah menguasai diri manusia…punca kerohanian manusia menuju kehancuran.. Tidak ada kekuatan mentaati perintah Allah.

Kelemahan ini lalu dibiatkan tanpa usaha dijalankan untuk mengubatinya, maka bermulalah datangnya gangguan makhluk halus dan bermacam-macam penyakit pada diri manusia.
Apabila rohani lemah akan memberi kesan pada jasad. Apabila tenaga jasad kurang..jasad akan jatuh sakit. Jantung, hati, limpa, buah pinggang, paru-paru tidak berfungsi dengan betul kerana kekurangan tenaga , terus makan ubat untuk menghilangkan rasa sakit. Apabila tenaga mencukupi, penyakit dan gangguan akan hilang. Sebenarnya tenaga dalam ubat datang dari Allah (tenaga penyembuh).. Dengan izin Allah semua penyakit akan sembuh..

Dengan kekuatan doa yang khas dan kaedah penyerapan tenaga melalui kaedah PANCARAN TENAGA ROHANI dapat menghasilkan tenaga ini.

Maksud sabdaan Nabi Muhammad SAW bagaimana untuk mujarab dalam rawatan adalah:
1.SOLAT HAJAT
2.SEDEKAH
3.IKHTIAR (ASBAB)

semua rawatan yang saya gunakan adalah menggunakan ilmu pancaran tenaga rohani ini. insyaallah.

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s