merawat saka dan sihir


masalah saka dan sihir sebenarnya masih berleluasa dalam masyarakat kita. ramai yang tidak menyedarinya atau tidak tahu sebenarnya mereka ada masalah saka dan sihir dalam diri.

kekadang masalah saka telah bertapak dalam satu-satu keturunan selama 700 – 800 tahun tanpa sebarang rawatan dilakukan .

saka perlu dibuang dan kesan saka pada tubuh, sekeliling dan punca perlu dirawat.

saka perlu dibuang pada seluruh keturunan.

 sihir juga tidak kurang menjadi punca masalah kepada seseorang ,namun mereka kekadang tidak tahu yang mereka disihir, lalu sihir telah bersarang di dalam tubuh dna merosakkan semua sistem badan . akhirnya penyakit kronik bertandang dan menjadi sebab utama kanser.

namun, untuk merawat sihir, saka atau gangguan jin perlulah dilakukan oleh orang yang tidak ada gangguan tersebut di dalam dirinya.

sebaik – baik rawatan adalah mengikut sabdaan Rasulullah swt; solat hajat, sedeqah dan asbab.

17 thoughts on “merawat saka dan sihir

  1. Asalamualaikum.wbt. Pn Intan Rohaida , saya ingin membuang saka yang ada pada diri sendiri. Apakah barangan yang perlu saya bawa untuk mendapatkan rawatan dari Pn dan berapakah kos yang perlu saya bayar untuk mendapatkan rawatan ini ???

      1. Asalamualaikum.wbt. Pn Intan Rohaida…jika saka telah di buang,tetapi orang itu masih nampak benda-benda ghaib dan benda-benda itu boleh juga memudaratkan orang itu dalam bentuk badan terasa penat sangat,muntah-muntah keluar darah dan seluruh badan sakit-sakit….apakah situasi sebenar keadaan itu..

      2. jika saka telah dibuang, insyaallah kekuatan dalaman akan naik, orang yang kekuatan dalaman nya tinggi tak akan ada gangguan dalam diri, jika masih nampak bermaksud gangguan masih ada dan kekuatan dalamannya lemah. jika muntah , penat dan keluar darah bermaksud kekuatan rohani, jasad sangat lemah dan kekuatan gangguan sangat tinggi dan dah masuk ke dalam tulang sum sum. gangguan akan masuk ke dlaam darah dulu , kemudian ke sendi tulang,akhirnya ke sum sum tulang, tapi bila dah masuk dalam sum sum kekuatannya dah jadi tinggi dan perlukan kekuatan rawatan yang tinggi juga. orang yang buang saka atau buat rawatan buang saka orang lain, dia sendiri tak boleh ada apa jua gangguan dalam dirinya sendiri. jika tidak sakanya pula yang akan masuk ke dlaam diri pesakit.

  2. memang tidak di nafikan,bahawa orang ini tidak kuat semangat ( dari sudut penampakkan jelmaan2 jin )…orang ini juga seorang wanita….semua tanda-tanda yang Pn Intan Rohaida katakan tadi memang jelas ada.menurutnya,ganguan akan muncul kembali setelah 2 3 hari berubat..sejak dia berubat sehingga sekarang,dia tidak boleh keluar rumah langsung…jika keluar akan berlaku seperti masa di ceritakan sebelum ini..bertahun dia menanggung penderitaan ini..yang lebih menyukarkan,teman lelaki dia tidak pernah dapat berjumpa langsung dengan dia…walaupun telah dirancang…bila waktu hendak berjumpa..dia akan menghadapi masaalah yang sama…hanya keluarga waris dan orang perempuan sahaja yang boleh dekat dengannya…dalam 8 tahun itu jua dia cuba berusaha dengan rawatan islam…tetapi masaalah yang sama berlaku juga….pada pandangan puan,adakah beliau boleh sembuh seperti biasa?berapa lama lagi perlu dia mendapat rawatan untuk sembuh?

  3. salam puan…..

    Saya cuba hubungi puan tetapi puan offkan h/set….puan sibuk ka?….Boleh x saya hubungi puan lagi untuk mendapatkan rawatan….maaf jika saya mengganggu puan…..

  4. Salam Puan Intan. Saya mengalami masalah suara sering tersekat dan dan hilang walaupun hanya bercakap biasa. Paling ketara ketika mengaji dan solat. Keadaan semakin teruk sejak setahun kebelakangan. Sekarang saya dalam pantang anak ke-4. Semasa berurut badan saya sejuk sangat dan kakak urut beritahu saya ada saka. Saya juga diberitahu mengalami hyper thyroid semasa awal peringkat mengandung. doktor sarankan saya buat operation thyroid awal June ini. Harap dapat bantu. Terima kasih.

  5. Salam…puan saya mempunyai 2 org anak lelaki yg dkatakan ada saka.bolekah kami dpt rawatan dr puan.anak saya berumur 8 dan 15 tahun.saya orang Tawau Sabah

Tinggalkan Jawapan

