merawat saka


Puan M datang kepada saya sebaik habis kursus kerana mahu mendapat maklumat kesihatan tentang dirinya dan anak perempuannya yang masih belum berjodoh walau usia telah di awal 30an.

apabila discan, kedua mereka ada masalah gangguan makhluk halus..

Puan M ada saka manakala anaknya ada sihir selain saka keturunan.

setelah diberi oenerangan, beliau setuju untuk melakukan rawatan .

setelah dua bulan berlalu, saya bertemu kembali dengan Puan M dalam satu kursus lain dengan jabatannya dan laporan yang diberitahu kepada saya anaknya kini dalam proses untuk bertunang,.. alhamdulillah.

apabila dia minta saya scan sekali lagi keadaan anaknya dan pasangan, alhamdulillah saya dapati kekuatan kasih dan jodoh tinggi. mudah-mudahan dimudahkan Allah.

segalanya datang dari Allah dan kembali kepadaNYA,

apa yang dilakukan adalah ikhtiar , sandaran hati tetap kepadaNYA.

wallahualam.

One thought on “merawat saka

  1. Salam puan,

    Saya ada bertemu seorang ustaz dan bertanyakan mengenai saka dan sihir yg puan pernah bgtau selepas scan sy..akan tetapi menurut ustaz tersebut tiada unsur2 yang dikatakan..sejauh mana kebenaran kata2 puan dan kata2 ustaz itu?

Tinggalkan Jawapan

