diagnosis kesihatan


terima kasih atas lawatan anda ke blog dari hawa ke hawa.

insyaallah kini saya sedang menawarkan diagnosis kesihatan.

kepada sesiapa yang berminat bolehlah menghantarkan maklumat melalui sms kepada talian 013 6215110.

maklumat yang diperlukan ialah nama penuh, berat, tinggi, tarikh lahir dan pekerjaan.

insyaallah diagnos akan dibuat dan tuan/puan akan dimaklumkan.

diagnosis ini dilakukan percuma. sekiranya mahu diagnosis lengkap, bolehlah datang sendiri ke tempat saya di seri kembangan, selangor setelah temujanji dibuat.

diagnosis lengkap juga dilakukan secara percuma.

insyaallah, semoga membantu taraf hidup umat yang jauh lebih baik.

9 thoughts on “diagnosis kesihatan

  1. minta maaf klu saya tersalah ruangan atau lari dari tajuk. kebelakangan ni saya selalu sakit di bahagian blakang badan terutama bahagian tengah tulang belakang ke atas. kemudian kepala selalu pusing dan terasa gelap seketika bila bangun dari duduk atau tunduk. rasa pusing ni mmg dah lama ada, bila cek tekanan darah dan hb sume normal. tapi agak kerap terasa pening kebelakangan ni. nak minta pendapat dari pn intanrohaida sikit, trima kasih byk.

  2. ASSALAMUALAIKUM PUAN…
    Moga puan sihat hendakNya. Untuk makluman puan,anak saya 9 bln pengidap ekzema atopik dan G6PD. Saya sudah banyak kali bertukar susu formula memandangkan dia alah susu lembu. Bila minum susu lembu dia akan mengalami ruam, najis tidak elok dan tidur tidak lena kerana selalu menggaru. Selepas itu saya bertukar kepada susu soya. susu soya dia tak mau minum dan najis tidak elok, cirit. Dan sekarang saya bertukar kepada susu kambing karihome. Setakat ini ok, dia boleh minum dan najis ok, cuma kadang-kadang dia muntah balik susu yang dia minum 2. Masalahnya malam-malam dia masih menggaru gatal dan tidur tak lena. Saya kesian kat dia, seksa tanggung gatal 2. Sekarang saya tidak tahu nak buat macam mana, sama ada saya nak teruskan susu kambing karihome 2 atau tidak dan kalau tidak apakah pilihan saya selepas ini. Ibu yang buntu. Harap puan dapat menbantu,terima kasih.

Tinggalkan Jawapan

