poligami – kenali diri melalui tarikh lahir


adakah kita memang mengundang poligami? apakah kita mahukan suami memadukan kita? benarkah kita tidak mampu menangani taqdir berkongsi kasih ini?

sudah namanya taqdir, maka mungkin sesuatu boleh kita lakukan untuk memahami taqdir tersebut andai isteri itu dimadukan suaminya atau bakal diduakan suami. salah satu dari ratusan cara adalah memahami taqdir poligami ini melalui tarikh lahir. moga dengan menggunakan ilmu Allah ini, seseorang itu lebih mudah memahami akan hakikat yang suaminya telah beristeri sekali lagi.

1.cubalah ‘generate’ numerology segitiga tarikh lahir suami , isteri dan tarikh nikah. andai dalam salah satu sahaja tarikh tersebut terdapat nombor kombinasi yang membawa maksud kearah hubungan ketiga, maka poligami dalam kehidupan rumah tangga pasangan itu berkemungkinan akan melaluinya.

2.andai dalam salasilah keluarga terdapat saudara mara, kaum kerabat atau susur galur keturunan yang mengamalkan poligami , maka kemungkinan kita juga turut mengalami taqdir yang sama.

3.pada bentuk atau garis, tapak tangan. sebenarnya, garisan itu akan muncul andai kita memikirkannya.

dengan mengetahui maklumat berkenaan hal ini, kita sangat mudah untuk memahami kenapa kita dimadukan suami, hati jadi tenteram dan jiwa damai.

hidup berilmu, ceria selalu

Advertisements

2 thoughts on “poligami – kenali diri melalui tarikh lahir

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s