iridology-ebook


Penting! Maklumat yang bakal anda baca ini mampu menjadikan anda seorang yang berkemahiran hebat dan dapat memastikan diri sentiasa dalam keadaan kesihatan yang unggul.

Adakah Anda Mempunyai Satu Sistem mengenal pasti tahap kesihatan yang berkesan? Atau…

Anda, pasangan anda, keluarga anda Masih Tercari-cari Satu Formula, Sistem Rahsia Mencegah Penyakit yang mudah dan tepat . Anda dapat mengetahui tahap kesihatan tubuh sebegitu mudah tanpa melalui ujian makmal.

Anda Bertuah Hari Ini!
Kerana anda akan didedahkan dengan ilmu mendiagnosis kesihatan yang sudah lama popular di Negara-negara maju.


Terlalu banyak masa dan duit telah kita habiskan untuk menjadikan kita sihat. Malangnya, masih ramai antara kita yang sakit.

Orang tua dulu-dulu selalu berkata bahawa ‘penyakit tu datang macam ribut tapi perginya macam semut’.. Namun, pendapat itu sebenarnya salah. Penyakit kita juga datangnya seperti semut, perlahan-lahan. Tetapi kita tidak menyedarinya. Bila telah teruk dan terbaring menderita (sudah terantuk baru tengadah) barulah kita terfikir, alangkah bagusnya andai kita dari dulu lagi tahu tahap kesihatan tubuh kita lalu kita mampu mencegah.

Bukankah mencegah itu lebih baik daripada merawat?

Lalu untuk merealisasikan kenyataan itu kita perlu ‘alat’. Itulah yang akan dimiliki oleh saudara sekalian melalui ebook ini.

Semua orang tahu akan pentingnya kesihatan pada kita.

Kerananya, kita akan…

  • sanggup memandu berpuluh-puluh batu untuk pergi berubat.
  • menghabiskan ratusan ringgit untuk mencuba pelbagai jenis ubatan di pasaran.
  • menghabiskan masa berjam-jam menunggu untuk dirawat oleh doktor.
  • membeli segala buku berkaitan kesihatan dan penyakit yang dideritai.
  • dan bermacam-macam lagi perkara yang remeh-temeh dan jerit-perit yang sanggup kita lakukan.

Hasilnya, penyakit tetap tidak pulih.

Duit kian susut.

Ianya amat memenatkan dan mengecewakan.

Nampaknya, nasib mereka sudah ditentukan. Mereka akan mati dengan pelbagai penyakit.

Alangkah tidak beertinya wang ringgit yang dikumpul selama ini.

Adakah Itu Anda?

Adakah apa yang saya gambarkan di atas adalah anda?

Jika jawapannya ialah “YA”, tiada apa yang hendak dimalukan.

Kebarangkalian besar… anda masih dapat diselamatkan lagi.

Anda, pasangan anda dan keluarga perlu menguasai kemahiran berharga ini. Ini bukan sahaja membuat kita sedar tahap kesihatan kita tetapi kita turut berupaya mengetahui sama ada rawatan pemulihan yang kita kuasai sekarang adalah berkesan atau sebaliknya. Bukankah ini akan menjimatkan masa dan wang kita? Kita boleh bertukar kepada rawatan lain yang menjanjikan pemulihan.

Sistem Melihat tahap kesihatan dan mendiagnosis kini boleh dimiliki!

Penyelesaiannya!

Gunakan teknik mendiagnosis kesihatan melalui iris. Satu sistem yang langsung tidak menyakitkan. Malah sebegitu mudah tanpa perlu membeli dan membayar bayaran perkhidmatan. Lakukan sendiri. Kuasai ilmu ini . Dapatkan ebook ini dengan harga yang amat berpatutan. Lebih menarik lagi…

Sebelum ini, maklumat berharga ini hanya dapat difahami sekiranya anda boleh berbahasa Inggeris.

Sekarang, tidak lagi.

Saya telah mengumpul maklumat – maklumat penting dalam iris diagnosis dan menulisnya kembali ke dalam bahasa Malayu.

Saya namakan buku ini “IRIDOLOGI- satu analisis kesihatan

Mengumpulkan bahan-bahan dan mencari maklumat yang bernilai ini bukanlah mudah.

Ianya menelan belanja besar.

Suntingannya pula amat memeritkan.

Tetapi, saya harap usaha saya ini berbaloi dan dapat menolong lebih ramai lagi insan-insan yang perihatin dengan kesihatan mereka.

Saya harap ilmu di dalam buku ini mampu memberikan nafas baru di dalam menjana kehidupan yang unggul.


Bukan Buku Sembarangan!

Jika anda masih ragu-ragu sekiranya buku “Iridologi-apa yang dibongkar oleh iris” benar-benar dapat membantu anda, usah bimbang lagi.

Ilmu yang terkandung di dalam buku ini bukanlah berdasarkan teori semata-mata.

Ianya hasil daripada kajian beratus-ratus tahun.

Mengapa anda harus menguasai ilmu dalam buku ini?

Percayalah. Ia berbaloi.

Anda akan melalui kehidupan yang jauh lebih bahagia dan tenang sekiranya kesihatan anda terjamin. Dan untuk memastikan kesihatan anda terjamin, anda perlu tahu tahap tubuh anda. Untuk mengetahui tahap tubuh anda pula, anda kena ada kemahiran. Itulah yang diberitahu melalui buku ini. Menguasai kemahiran mendiagnosis kesihatan.

Sekarang anda tahu yang “Iridologi- apa yang dibongkar oleh iris” ini bukanlah sembarangan buku. Sebaliknya. Ia adalah rahsia untuk anda hidup cemerlang,gemilang dan terbilang.


Apa Yang Akan Saya Dapat?

Baiklah, anda mungkin tertanya-tanya apakah isi kandungan “Iridologi-apa yang dibongkar oleh iris”.

Lebih tepat lagi, apakah manfaat dan faedah yang anda akan dapat daripada buku ini?

Tanpa membuang masa, lihatlah apa yang terkandung di dalam buku ini.

  • Apa itu iridologi.
  • Sejarah Iridologi.
  • Keistimewaan iridologi.
  • Tanda-tanda utama iris.
  • Resam tubuh melalui iridology.
  • dan banyak lagi…

Bahasanya mudah difahami.

Carta-carta di dalamnya amat bermanfaat.

Saya pasti!

“e-book ini amat berguna untuk membantu anda mencapai tahap kesihatan gemilang…”

Saya amat tertarik dengan ilmu yang diajar oleh Pn.Intan. selama ini saya tidak mengetahui bahawa ada cara untuk kita mengetahui keadaan kesihatan tubuh kita. Alangkah baiknya jika ilmu ini saya dapat ketika saya masih muda.

Namun, saya bersyukur kerana saya dapat mempraktikkan ilmu ini kepada anak-anak saya dan seterusnya membantu mereka mengekalkan tahap kesihatan.

Syabas buat beliau!

— Ariff
guru .

Melaka

Semasa saya mula berniaga MLM dulu, amat sukar bagi saya untuk melariskan jualan pemakanan kesihatan saya, tetapi setelah saya mempelajari ilmu iridology ini, saya dengan mudah dapat membuat jualan mencecah angka ribuan ringgit. Atau paling tidakpun, walau pelanggan tidak membeli tetapi saya berpuas hati kerana dapat mendedahkan kepada mereka tahap kesihatan masing-masing.

Malah saya juga dapat membuka booth perkhidmatan iridology dan memberi pulangan lumayan.

Hajat saya selepas ini saya akan mempelajari ilmu diagnosis tapak tangan dengan Pn.Intan.

Pn. Arsilah Ariffin

Zhulian Nilai


Bagaimana Cara Mendapatkannya?

Mudah!

Buku “Iridologi-satu analisis kesihatan. apa yang dibongkar oleh iris” ini boleh dibeli hanya dari laman web ini sahaja.

Ianya tidak terdapat di mana-mana tempat lain – walaupun anda mencarinya di kedai-kedai buku MPH ataupun Popular.

Tetapi, sebelum saya dedahkan harganya, biarlah saya tekankan sekali lagi.

  1. Bukannya mudah mengumpulkan bahan dan menulis buku ini.
  2. Ianya menelan belanja yang besar untuk mempelajari ilmu ini dan semua rujukan adalah dalam bahasa inggeris.
  3. Kandungan buku ini adalah berdasarkan fakta dan ilmu yang sangat bermanfaat.

Oleh itu, pesanlah dengan yakin yang buku ini akan memberi manfaat yang berguna untuk kehidupan unggul anda.

Jadikan buku panduan ini sebagai rujukan anda sepanjang masa.

Janjilah kepada diri anda sendiri.

Saya tidak akan meletakkan harga buku ini walaupun 5% daripada kos perbelanjaan sebenar saya menerbitkan buku “Iridologi-apa yang dibongkar oleh iris” ini, tetapi saya amat berharap semua yang ingin menguasai kehidupan dalam kesihatan yang unggul akan memilikinya.

Jadi saya formatkan buku ini kepada versi elektronik – kepada ebook supaya saya boleh menjualnya dengan harga yang berpatutan.

Pesan sekarang dengan harga RM147.00 (seratus empat puluh tujuh sahaja)sahaja sebelum saya mengubah fikiran saya.

Anda mungkin tidak akan dapat ebook yang penuh dengan maklumat berharga ini dengan harga seperti ini lagi – di mana-mana tempat sekali pun.

Mungkin juga saya akan menaikkan harga ebook ini nanti sekiranya saya rasakan patut.

Mungkin esok.

Mungkin lusa.

RM147.00 pula bukanlah pelaburan yang terlalu membebankan.

Bayangkan yang anda sedang membayar harga ubatan anda sekiranya anda tidak tahu tahap kesihatan anda. Bayangkan juga berapa jumlah yang akan anda bayar pada rawatan yang sebenarnya tidak memberi kesan pada anda sedangkan melalui ilmu iridology ini anda akan dapat mengesan keberkesanan sesuatu rawatan pemulihan yang anda lalui. Dengan menggunakan ilmu yang diajar ini anda akan menjimatkan ribuan ringgit kos perubatan anda.

Ingatlah sentiasa; Mencegah itu jauh lebih baik daripada merawat. Pasti pelaburan ini nampak terlalu sedikit, bukan?

Sebaliknya, jika anda tidak membuat pelaburan ini sekarang, tahap kesihatan anda masih menjadi misteri kepada anda.

Boleh tak anda bayangkannya?

Jadi, sekiranya anda ingin hidup cemerlang, anda MESTI mendapatkan ebook ini hari ini juga!

Lekas! Harga terendah ini mungkin akan ditarik balik

Pembelian bolehlah dibuat dngan Bank-in ke akaun MayBank atau CIMB saya.


 


 

Assalamualaikum..

Dengan ini saya ingin memaklumkan harga buku elektronik atau e-book “iridologi-satu analisis kesihatan” adalah RM147.00 (seratus empat puluh tujuh sahaja)

Harga promosi ini adalah sebagai menghargai sokongan & kesetiaan anda semua mengunjungi blog ini..

Kepada sesiapa yang berminat untuk mendapatkan ebook “iridologi-satu analisis kesihatan” anda boleh membuat pembayaran sebanyak RM 147.00 sahaja kepada pengurusan wanira edu enterprise..

Butiran Pembayaran :-

Maybank : 512 745 207 104 (Wanira Edu Enterprise) RM 147.00

CIMB Bank : 121 800 499 255 29- RM 147.00

**Setelah pembayaran dibuat, emelkan maklumat pembayaran anda kepada intanrohaida@yahoo.com dengan maklumat berikut:

1-Nama Penuh
2-No hp
3-Nama bank & bukti pembayaran
4-Tarikh & Masa pembayaran dibuat

Untuk maklumbalas segera, SMS ke 013-6215110

;)

Harap Maklum..

19 thoughts on “iridology-ebook

  1. Segala maklumat dan panduan yang berguna dapat di manfaatkan hanya dengan melayari website ini.Semoga saya akan menjadi lebih baik sementelah pula setelah saya mengikuti kursus puan.Banyak benda baru yang saya belajar dan saya rasa sangat bertuah.Tahniah!!

  2. Salam.Apakah ebook “IRIDOLOGI- satu analisis kesihatan” mengandungi gambar-gambar/chart yg boleh dibuatrujukan.dan berapa hg. terkini? tk

  3. salam en, Halim. ya, ebook ini mengandungi gambar dan chart yang memang boleh dijadikan rujukan. malah telah ramai yang mendapatkan buku ini termasuk doktor alternatif yang membuka klinik di Ipoh.
    sangat membantu dan harganya masih kekal RM 147.00.
    selamat maju jaya

  4. salam puan,

    saya amat-amat berminat untuk memiliki ebook puan. Kandungan yang bagus dan isi yang padat tentang kesihatan. Saya bersyukur dapat mengetahui kehadiran ebook ni dan insya’Allah saya akan membeli ebook ni dengan segera.

    Tahniah puan!!!

  5. Salam, puan.

    cikda nak tanya, selain dr beli buku..puan juga anjurkan training iridology? kalau yang training bagaimana pula?

    1. ya saya anjurkan bagi public course juga dengan jabatan kerajaan dan swasta. kursus iridologi banyak saya buat, juga pernah buat dengan UPm, Uitm, Jabatan Perdana Menteri , dan pelbagai kementerian lagi. banyak juga dengan orang perseorangan. insyaallah.

  6. kita boleh mengetahui penyakit kita melalui kaedah ini…!! tetapi jika kita telah mengetahui penyakit kita.. apakah ubat Yg kita perlukan… mungkin kah ubat2 tan berbeza memandangkan kaedah pengesanan penyakit melalui cara ini juga berbeza

    adam_503@yahoo.com

  7. whoah this blog is wonderful i love reading your posts.
    Keep up the great work! You know, a lot of people are
    hunting around for this information, you can help them greatly.

  8. Aw, this was a very nice post. Finding the time and actual effort to produce a great article… but what can I say…
    I hesitate a lot and never manage to get anything done.

  9. Can I just say what a comfort to uncover an individual who really
    knows what they are discussing on the web. You certainly
    understand how to bring a problem to light and
    make it important. More and more people have to look at this and understand this
    side of the story. I was surprised you’re not more popular since you definitely possess the gift.

Tinggalkan Jawapan

